Politica de retur
Ce este un parfum tester?
Parfumurile tester sunt fabricate de regula cu scopul de a convinge clientii din magazinele fizice sa achizitioneze un produs.
Sunt acele produse pe care le puteți testa dvs in magazin inainte sa achizitionati produsul respectiv.
Au aspectul mirosul, si persistenta identice cu parfumurile non-tester.(clasice) Diferit fiind ambalajul, testerele se comercializeaza avand cutii albe, cu inscriptiile brand-ului respectiv pe care este mentionat faptul ca este Tester si fara folia ambalajului (Cutia produsului nu este sigilata, NOT SEALED – Asa se comercializeaza din fabrica).
Au recipientele pline si nu au fost folosite niciodata!
Mentiune – Produsele din gama Baccarat/Sospiro/Xerjoff se comercializeaza cu sigiliu (Sunt sigilate)
Mentiune – Uneori, in cazuri exceptionale, daca nu avem pe stoc la furnizori produsul sub forma de tester(cel in cutie alba si fara sigiliu) va vom expedia in colet produsul clasic(cel sigilat si cu ambalajul clasic colorat) asumandu-ne noi extra cheltuieli, pentru a multumii clientul. Deci este posibil daca aveti o comanda de mai multe produse, unele sa le primiti fara sigiliu si in cutie alba (Tester) si altele sa le primiti sigilate in cutiile clasice(parfum non-tester/clasic) Dar diferenta intre ele tine strict doar de ambalaj/cutie, avand aceeasi calitate a continutului parfumului / sticlei.
Politica de retur
In cazul in care nu sunteti multumit de produsele achizitionate, puteti sa le returnati in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Pentru inregistrarea returului va rugam sa ne contactati prin chat iar noi vom revenii catre dvs cu informatiile suplimentare ale procedurii de retur.
Retururile inregistrate prin email, au prioritate.
Procedura retur
Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile aferente, fara ambalaj deteriorat, zgarieturi si fara urme de utilizare.
Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi conditie ca la primire: fara deteriorari, fara defecte (cu exceptia viciilor ascunse si exceptand defectele deja semnalate de client in corespondenta cu noi. Daca produsul a fost insotit de un cadou, se returneaza si respectivul cadou.
La retur sunt acceptate doar produsele care respecta intocmai forma in care ele au fost livrate.
Pentru produsele ce au ajuns defecte/deteriorate la client costurile de retur sunt suportate de catre noi
Pentru produsele ce nu au defecte/nu sunt deteriorate si clientul doreste sa faca retur din cauza altor motive, costurile de retur sunt suportate de catre client.
*ATENTIE* Majoritatea produselor noastre se comercializeaza sub forma de tester (Adica au cutia diferita, fiind alba, si nu vin sigilate) asa cum este mentionat in titlul/denumirea fiecaruia, daca invocati acest aspect ca si motiv de retur, dvs ca si client o sa achitati taxele de retur!
Nu suntem raspunzatori pentru deteriorarea ambalajului/cutiei produsului, in acest caz, returul este suportat de catre client, doar in cazul in care Parfumul propriu zis(sticluta, pompita etc) au probleme/defecte/deteriorari, pagubele si costurile de retur sunt suportate de catre noi
Ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea unui retur in cazul unor retururi repetate savarsite de client si in cazul in care produsele returnate nu indeplinesc conditiile de retur mentionate mai sus.
Rambursarea contravalorii produsului
Dupa receptionarea instintarii de retur facuta prin email/whatsapp, clientul va fi contactat printr-un raspuns la email/mesaj de un membru al departamentului de Relatii Clienti si va fi informat cu privire la procesul de retur.
Rambursarea contravalorii va fi facuta in termen de 2-5 zile lucratoare de la confirmarea primirii returului.
Pentru orice detalii sau neclaritati privind returul produselor va rugam sa ne contactati folosind butonul de chat din dreapta jos